Չորեքշաբթի 03.03.2021 09:20

Սատիրիկոն/Լուր-մեկնաբանություն
02.03.2021 / 21:00
Քաղաքական
02.03.2021 / 20:00
Սատիրիկոն/Լուր-մեկնաբանություն
02.03.2021 / 19:00
Սատիրիկոն/Լուր-մեկնաբանություն
02.03.2021 / 17:00
Սատիրիկոն/Լուր-մեկնաբանություն
02.03.2021 / 15:15
Սատիրիկոն/Լուր-մեկնաբանություն
02.03.2021 / 13:30
07.07.2020   15:30
684

Ո՞ր բեռնափոխադրողներն են վնասում ճանապարհները


Ճանապարհները վնասող բեռնատարները կկշռվեն

Այսուհետ բոլոր բեռնատարները պետք է կշռվեն: Կառավարության այս նոր մտադրությունը պարզապես քմահաճություն չէ: Ծանրաքարշ բեռնատարները լուրջ վնասներ են հասցնում ավտոճանապարհներին, պետությունն էլ ստիպված գնում է վերահսկողության:

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Սուրեն Պապիկյանն անհրաժեշտ է համարում լուծել ծանր բեռնված մեքենաների խնդիրը: Ըստ նրա՝ այն մեքենաները, որոնք երբեմն 30 տոննա քաշ են ունենում, լուրջ հետևանքներ են թողնում ճանապարհների որակի վրա: Հատկապես ամռանը դրանք կարող են լրջորեն վնասել ճանապարհները:

Այժմ քննարկում են՝ որ ավտոմեքենաների կշռման և ստանդարտներ կիրառելու համակարգը ներդրվի նաև Հայաստանում:

Իսկ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն էլ սրտնեղում է, թե իրենք միլիարդներ են ծախսում ճանապարհների որակը բարձրացնելու համար, ինչ-որ մարդիկ էլ մի քանի հազար ավելի աշխատելու նպատակով այդ ճանապարհների քանդման գործով են զբաղվում:

Միջազգային բեռնափոխադրողները խախտում անել չեն կարող

Միջազգային փոխադրումներ իրականացնող ընկերությունների բեռնատարները ճանապարհները չեն վնասում՝ շտապեց մեղքն իրենցից գցել «Հայաստանի միջազգային փոխադրողների ասոցիացիա» ՀԿ նախագահ Հերբերտ Համբարձումյանը: Նրա պնդմամբ՝ Հայաստանի ճանապարհների վնասման գործում մեղավոր են միայն տեղական բեռնափոխադրում իրականացնողները, քանի որ միջազգային բեռնափոխադրում կատարող ընկերությունները աշխատում են միջազգային ընդունված ստանդարտներով և ավել բեռ տեղափոխելու դեպքում տուգանվում են:

«Մեր բեռնատարները նախ Երևանում կշռվում են, բարձում են 20-21 տոննա՝ կախված իրենց մեքենայի կշռից: Վրաստանում կամ Մոսկվայում այդ բեռնատարները, եթե թույլատրելիից ավել բեռ ունենան, տուգանվում են: Մոսկվայում բեռնատարը՝ վարորդը նստած ղեկին, բեռով հանդերձ, պետք է լինի 40 տոննա, եթե այդքանից 100 կգ ավել եղավ, 1000 դոլար տուգանում են: Մենք չենք կարող «պերեդոզ» անել, դա բացառվում է: Խոսքը վերաբերում է ոչ միջազգային բեռնափոխադրողներին»,- «ՉԻ»-ի հետ զրույցում մեկնաբանեց Համբարձումյանը:

Նկատում է՝ տարիներ շարունակ ներքին բեռնափոխադրումներ իրականացնող մեքենաները չեն ստուգվել, ժամանակն է նաև այս խնդիրը լուծել: «Հայաստանի Միջազգային փոխադրողների ասոցիացիա» ՀԿ նախագահը ոչ մի կերպ չի կարողանում հասկանալ, թե ինչու են բեռնատարներն այդքան բարձում և անցնում թույլատրելիի սահմանը:

«Մեր մեքենաներն ունեն 5 սռնի: Այդ 40 տոննա բեռը բաժանվում է 5-ի, ամեն սռնու վրա ընկնում է 8 տոննա, ամեն անիվի վրա՝ 4 տոննա: Իսկ այդ 30 տոննա բարձողները 2 սռնի ունեն, տեսեք՝ ինչ քաշ է կազմում, այդ դեպքում ճանապարհների հերը կանիծվի։ Ճանապարհների փչացնելը կախված է սռնիների քանակից ու բեռնվածքից։ Դրսում չափանիշներ են դրված, թե մի սռնու վրա ինչքան քաշ պետք է ընկնի: Եթե Մոսկվայում մի սռնու վրա 6-7 տոննայից ավել բեռ ընկավ, տուգանում են: Մեզ մոտ այդ հարցը խիստ կանոնակարգված է, մենք խախտում չենք կարող անել»,- հավաստիացրեց նա:

Կշռվել չեն ուզում

Միջազգային փոխադրողներին էլ հակադարձում են տեղական փոխադրողները: «Օպտիմալ» տեղական բեռնափոխադրումներ իրականացնող ընկերության տնօրեն Լևոն Օհանյանի պնդմամբ՝ իրենց բեռնատարները ճանապարհները չեն քանդում: Մեքենաների քաշը 10 տոննան չի գերազանցում:

«Տեղականը «վաբշե» ավել չի բարձում: Ապրանք դուրս տանող ավտոներն են այդքան ծանր, տեղական այդքան ծանր ի՞նչ մեքենա ունենք»,- նկատեց նա:

Թեև ընկերության տնօրենը վստահեցնում է, որ տեղական բեռնափոխադրողները չեն վնասում ճանապարհները, բայց դեմ է, որ բեռնատարները կշռվեն:

«Տո չէ ՜, ինչ կշռել, ի՞նչ ենք աշխատում, որ մի հատ էլ կշռեն: Հենց կշեռք դրեցին, ոչ մեկն էլ գործի դուրս չի գա: Այդ բեռնատարներն էլ ոչ ոք չի քշելու: Մարդիկ, եթե քիչ բարձեցին, ո՛չ իրենցից են ապրանք ուզելու, ոչ՛ էլ իրենց է ձեռ տալու, որ այդպես քշեն»,- մատնանշեց նա:

Մինչ տեղական և միջազգային փոխադրողները միմյանց են մեղադրում, շուտով կշեռքի սլաքի ուղղությունը ցույց կտա ճանապարհը վնասողին:

Մանյա Պողոսյան



Համաձայն «Հեղինակային իրավունքի և հարակից իրավունքների մասին» օրենքի՝ լրատվական նյութերից քաղվածքների վերարտադրումը պետք է չբացահայտի նյութի էական մասը: Կայքի նյութերից քաղվածքներ արտատպելիս լրատվամիջոցի անվանման նշումը և ակտիվ հղումի տեղադրումը պարտադիր է:
Հարգելի ընթերցողներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելով Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ և հետևել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ և հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:

 Պիտակներ

         Լևոն Օհանյան, Հերբերտ Համբարձումյան, Սուրեն Պապիկյան, Մանյա Պողոսյան, ճանապարհաշինություն


››› Սա քո պատերազմն էր, Նիկո՛լ
››› Ոչ ոք չի թաքցրել տարածքներ զիջելու փաստը
››› Քայլ արեք, իրար կերեք
››› Արմեն Շեկոյան. Միջնորդը
››› «Չորրորդ իշխանություն» թերթի և 4rd.am կայքի ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
››› Ո՞ւմ ձեռնտու չէ 200 միլիոն դոլարի ներդրումը
››› Երևանի ժառանգության պաշտպանության կոմիտեի հայտարարությունը
››› Իշխելու թշվառությունն ու փառքի արվեստը
››› Անասնաֆերմա՝ Նարեկ Սարգսյանից Նիկոլ Փաշինյանին... Տիգրան Ավինյանին էլ
››› Մերժվածների ջղակծկումների և վարչապետի ձախողումների արանքում
››› Ո՞վ է եղել իրական դավաճանը
››› Երբ թիրախավորվում է լռությունը
››› Ինչո՞ւ են զինվորները զոհվում Ղարաբաղում և ինչո՞ւ են բոլոր զոհերը հայաստանցի
››› Մշակութային հեղափոխություն չի լինելու
››› Ատելության խոսքը, ամբոխահաճությունը և տրամաբանությունը
››› Տաշիրյան սարդոստայն
››› Գործող Սահմանադրությունը կարող է ոչնչացնել հեղափոխությունը
››› Առաջիկա երկու-երեք ամիսները վճռորոշ են լինելու
››› ԱԱԾ-ն պետք է կանխի Քոչարյանի գայթակղությունները
››› Նիկոլն ընդդեմ Նիկոլի
››› Այսպես է լինում, երբ վեթթինգի փոխարեն հավատում են դատախազի ազնիվ խոսքին
››› Սրանց գործը փախնողներին «հաջող» անելն է
››› Արսեն Թորոսյանն ու Ալեն Սիմոնյանը՝ 1-9 հաշվով պարտության գլխավոր մեղավորներ
››› Ակորդեոնիստը որոշել է նստել «սուխոյ ատկազով»
››› ՀՀԿ-ի անհաջող գրագողությունը
››› Տանը վեր ընկնելու ժամանակները
››› Անցյալի պատանդները

Ամենաընթերցված


Ստոպ-կադր
Ստոպ-կադր
01.03.2021 / 503