Լուրեր
11.07.2020 / 12:00
Լուր-մեկնաբանություն
11.07.2020 / 10:00
4rd.am на русском
11.07.2020 / 09:30
Լուրեր
11.07.2020 / 09:30
19.06.2020   10:00
872

Ինչպես է COVID-19-ը ազդում խմիչքի շուկայի վրա


Ճգնաժամն ու խմիչքը

Արտադրողներն արդեն զգում են կորոնավիրուսի հետևանքները:

Պաշտոնական վերջին տվյալները վկայում են, որ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, զգալիորեն կրճատվել են գինու և կոնյակի արտադրության ծավալները:

Գինեգործների միության նախագահ Ավագ Հարությունյանի խոսքով՝ ճգնաժամերի դեպքում խմիչքի արտադրության պատկերն այդպես է ստացվում: Գինին և կոնյակը հոգեբանական առումով խոցելի են, ինչն անհետևանք չի թողնում այդ խմիչքի շուկայում՝ կրճատելով արտադրության ծավալները, բայց նույնը չի կարող ասել օղու մասին:

Մասնագետը մատնանշում է, որ կորոնավիրուսն աշխարհում ոչ միայն տնտեսական ծանր հետևանքներ է թողնում, այլև սոցիալ-հոգեբանական, ինչը չի շրջանցում խմիչքի շուկան: Մարդիկ դժվարությունները փորձում են մոռանալ օղու միջոցով:

«Օղին շատ արագ է արձագանքում ճգնաժամերին և, որպես օրենք, ինքը ճգնաժամի լուծման բանալիներից մեկն է: Բոլոր ճգնաժամերի ժամանակ օղու վաճառքի ծավալներն ավելանում են: Օղին շատ հեշտ բանալի է դժվարությունները չտեսնելու համար: Ինքն իրականությունից հեռանալու գործիք է, և դրա համար բոլոր ճգնաժամերի ընթացքում մարդիկ փորձում են հեռանալ իրականությունից: Եվ դրա ակնառու լուծումն օղին է: Իսկ գինին ու կոնյակը հոգևոր-մշակութային են և խոցելի: Օրինակ, գինու օգտագործումը համահունչ է քո ընդհանուր հոգեվիճակին՝ ավելի շատ դրական իմաստով: Օղին կոշտ ու կոպիտ է, որի միջոցով դու կարող ես հեռանալ իրականությունից»,- «ՉԻ»-ի հետ զրույցում բացատրում է գինեգործը:

Ստեղծված իրավիճակը գինեգործների համար մտահոգիչ է: Ավագ Հարությունյանի համոզմամբ՝ հնարավոր է կորցնենք խմիչքի շուկան: Ասում է՝ այսօրվա դրությամբ արդեն ներքին շուկայում 60-70 տոկոս կորուստ ունենք, իսկ դրսի շուկայում՝ 50: Դրսում մեծ ընկերություններն սկսել են դեմպինգ անել, որ կարողանան գոյատևել, ինչից հայ արտադրողներն են տուժում: Համավարակի այս օրերին ֆրանսիական և իտալական գինու արժեքը մոտեցել է հայկականին: Իսկ նման իրավիճակում տեղական ապրանք արտահանողները երկար աշխատել չեն կարող:

«Մենք այն ազգը չեն, որ փորձենք օղին մասնակիորեն փոխել գինու: Մեզ մոտ շատ հստակ ֆիքսված է, դրա համար մենք այսպես խոր ճգնաժամի մեջ ենք: Ցավոք սրտի, սա նաև Եվրոպային է վերաբերում, ուր գնում են մեր լավագույն գինիները: Ռուսաստանը չէ, սա այլ երանգ ունի, քանի որ ՌԴ գնում են էժան գինիները, որոնք միջին խավի համար փոխարինում են օղուն»,- ասաց Գինեգործների միության նախագահը:

Խթանել սպիրտի արտադրությունը

Ստեղծված իրավիճակը շտկելու համար, ըստ մասնագետի, կառավարությունը երկու խնդիր ունի: Խնդրի առաջին տեղում գինեգործներն են՝ արտադրողները, իսկ երկրորդ ճգնաժամային հարցը գյուղացիներին է վերաբերում:

«Երկու ճակատով էլ կառավարությունը պետք է փորձի աշխատել, որ գյուղացիները կարողանան բերքը հանձնել, այստեղ բերքի ընդունման խնդիր կա: Մթերողները փող չունեն, որ գնեն: Անցյալ տարվա արտադրանքի դեռ 20 տոկոսը չեն վաճառել: Սա նշանակում է, որ նաև տարաներ չկան՝ բերքը լցնելու համար: Կամ փող ունեցար, տարա ունեցար, բայց նորից մթերում անես, որ ինչ անես, իրացումը չկա: Այս մի խումբ խնդիրները պետք է կառավարությունը լուծի»,- նկատեց մեր զրուցակիցը:

Գինեգործների միության նախագահը ամենամեծ խնդիրը մթերումն է համարում:

«Գյուղացիների մի մասը վարկի միջոցով է բերքն աճեցրել: Բոլոր դեպքերում սա վարկային ռեսուրսների վրա հիմնված բերք է: Ես վախենում են, որ 1997 թվականի իրավիճակը կստեղծվի: Ճիշտ է, հիմա անտոկոս վարկեր են տալիս, բայց գրավ չկա, դրանք լրիվ սպառված են և բերքը գնելու իմաստ չկա»,- ասաց նա:

Որպեսզի խաղողը վազին չմնա, Հարությունյանի կարծիքով, կառավարությունը պետք է խրախուսի սպիրտի արտադրությունը: Ըստ նրա՝ պետությունը պետք է հետևյալ քայլին գնա. «Ամենավստահելի ընկերությանը պետք է սպիրտի արտադրության պատվեր իջեցնի: Այսինքն՝ պետական պատվեր պետք է իջեցնել, որպեսզի հետո կարողանա սպիրտը վերցնել: Վերամշակողներին տրվող մթերման վարկերը պետք է երկարաժամկետ դարձնել, որպեսզի լուծվի իրացման խնդիրը»,- կարևորեց միության նախագահը:

Մանյա Պողոսյան



Հարգելի ընթերցողներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելով Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ և հետևել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ և հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:
 Պիտակներ

         Ավագ Հարությունյան, խմիչքի արտադրություն, Մանյա Պողոսյան


››› Երևանի ժառանգության պաշտպանության կոմիտեի հայտարարությունը
››› Իշխելու թշվառությունն ու փառքի արվեստը
››› Անասնաֆերմա՝ Նարեկ Սարգսյանից Նիկոլ Փաշինյանին... Տիգրան Ավինյանին էլ
››› Մերժվածների ջղակծկումների և վարչապետի ձախողումների արանքում
››› Ո՞վ է եղել իրական դավաճանը
››› Երբ թիրախավորվում է լռությունը
››› Ինչո՞ւ են զինվորները զոհվում Ղարաբաղում և ինչո՞ւ են բոլոր զոհերը հայաստանցի
››› Մշակութային հեղափոխություն չի լինելու
››› Ատելության խոսքը, ամբոխահաճությունը և տրամաբանությունը
››› Տաշիրյան սարդոստայն
››› Գործող Սահմանադրությունը կարող է ոչնչացնել հեղափոխությունը
››› Առաջիկա երկու-երեք ամիսները վճռորոշ են լինելու
››› ԱԱԾ-ն պետք է կանխի Քոչարյանի գայթակղությունները
››› Նիկոլն ընդդեմ Նիկոլի
››› Այսպես է լինում, երբ վեթթինգի փոխարեն հավատում են դատախազի ազնիվ խոսքին
››› Սրանց գործը փախնողներին «հաջող» անելն է
››› Արսեն Թորոսյանն ու Ալեն Սիմոնյանը՝ 1-9 հաշվով պարտության գլխավոր մեղավորներ
››› Ակորդեոնիստը որոշել է նստել «սուխոյ ատկազով»
››› ՀՀԿ-ի անհաջող գրագողությունը
››› Տանը վեր ընկնելու ժամանակները
››› Անցյալի պատանդները

Ամենաընթերցված



Տիկին կոշկակարը















































Ստոպ-կադր
Ստոպ-կադր
04.07.2020 / 668